OFFICEMANAGER (16 tot 24 uur)
Jij bent voor onze klanten en 15 ontzettend leuke collega’s het aanspreekpunt voor de planning. Je helpt met het maken van offertes en hopelijk vind je het leuk om marketing activiteiten te organiseren. Je regelt een cadeautje voor klanten en collega’s die het verdienen en natuurlijk heb je ideeën voor onze uitjes! Je bent de spil binnen Gold, zonder jou zijn we nergens.
Functie-eisen
Om dit goed te kunnen doen heb je minimaal:
- beschikbaarheid op de woensdag en vrijdag
- een afgeronde MBO opleiding met HBO werk- en denkniveau niveau;
- 5 jaar werkervaring, waarvan 2 jaar in een soortgelijke functie;
- representatief, sociaal en communicatief vaardig;
- betrouwbaar;
- flexibel;
Wij bieden
Naast ontzettend leuke collega´s, leuke klanten:
- een bruto salaris van € 3.250,- tot € 4.250,- per maand obv 40 uur
- 8% vakantiegeld;
- studie- en groeimogelijkheden;
- 24+1 vakantiedagen per jaar;
- een uitstekende pensioenregeling;
- ruime ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden
- fiets van de zaak of reiskostenvergoeding;
- eigen verantwoordelijkheid en vrijheid;
Spreekt de functie je aan en voldoe je aan de eisen stuur dan je CV en motivatie naar werken@goldict.nl.
SAMENWERKEN IN EEN HECHT TEAM
Gold-ICT, gevestigd in Nieuwegein, is een dynamisch bedrijf met een hecht team van professionals. Wij nemen ontwikkeling en werkgeluk serieus en kijken daarom graag samen met jou wat het beste bij je past. Dit betekent dat je je kunt ontwikkelen in expertisegebieden waar jouw passie ligt. Gold ICT ontzorgt bedrijven in het MKB tot 500 werkplekken, waarbij wij ook diensten bieden als achtervang voor uw eigen ICT-medewerker of functioneel beheerder.
Bij Gold-ICT kom je terecht in een informele en dynamische werkomgeving waarin jouw inbreng serieus wordt genomen. Je maakt deel uit van een hecht team van 14 collega’s, waarin een cultuur van ‘afspraak is afspraak’ heerst. Binnen het team fungeer je niet alleen als sparringpartner, maar word je ook ondersteund door je collega’s, die je verder helpen in je ontwikkeling naar een allround skilled servicedesk professional.
Elke dag hebben we een gezamenlijke lunch, maar op vrijdag trakteren we onszelf op een patatje of een belegd broodje dat we bestellen. Ook hebben wij periodiek een sessiedag waarop we ervaringen delen en waar jij de ruimte krijgt om je ideeën te presenteren aan je collega’s. Daarnaast organiseren we bedrijfsuitjes, waarbij we een dag of een weekend op pad gaan. Laatst zijn we bijvoorbeeld gaan karten en zijn we een weekend naar Brugge geweest, waar we de heerlijkste bieren hebben geproefd!

Wil je bij ons komen werken?
En voldoe je aan onze eisen stuur ons dan je CV en motivatie.
JUNIOR SERVICEDESK MEDEWERKER (32 tot 40 uur)
Ben je op zoek naar een rol waarin je veel beheerdersrechten hebt? Wil je fungeren als externe IT-afdeling voor onze klanten? Zoek je een werkgever waar je de mogelijkheid krijgt om een expert te worden in jouw favoriete vakgebied? Lees dan snel verder wat wij nog meer te bieden hebben.
Als Junior Servicedesk Medewerker bij GoldICT ben je verantwoordelijk voor het bieden van professionele ondersteuning aan onze diverse MKB-klantenkring. Wij zijn een MSP (Managed IT Service Provider), wat betekent dat je veel beheerdersrechten hebt en fungeert als een externe IT-afdeling voor onze klanten. Je zult incidenten en serviceverzoeken afhandelen, de ICT-omgeving beheren en communiceren met klanten en leveranciers op verschillende niveaus. De uitdaging bij GoldICT ligt in het schakelen op verschillende niveaus, van winkelpersoneel tot directeur; jij bent het aanspreekpunt van GoldICT. Daarnaast bieden wij service aan een breed scala aan klanten, van GGZ-instellingen tot productiebedrijven. Wij ontzorgen. Naast het bieden van service aan klanten krijg je de mogelijkheid om actief bij te dragen aan de ontwikkeling van het team door jouw kennis en ideeën te delen.
Wie jij bent
Om ervoor te zorgen dat we je voor langere tijd kunnen verwelkomen in ons team, zijn we op zoek naar de volgende eigenschappen in een nieuwe collega:
- Gemotiveerd en communicatief vaardig
- Zelfstandig, betrouwbaar en analytisch ingesteld
- Drive om door te blijven ontwikkelen door het behalen van certificaten
Als we je verwelkomen in ons team, vinden we het belangrijk dat je je snel op je gemak en op je plek voelt bij ons. Daarom vragen we de volgende kennis en ervaring:
- Minimaal 2-3 jaar ervaring op een servicedesk, bij voorkeur binnen een MSP (Managed IT Service Provider)
- In het bezit van een afgeronde MBO-4 opleiding
- Minimaal in het bezit van één of meerdere relevante certificeringen, zoals Microsoft 365, SC 900, MS900, MD102, MS102 (Expert) of AZ104. Daarnaast zoeken we ook iemand die de ambitie heeft om certificaten te behalen.
Wat wij bieden
Wij vragen het een en ander van jou, dus mag je ook iets van ons terugverwachten. Naast het werken in het leukste team van Nederland, bieden wij jou het volgende:
- Salaris tussen €2.750 en €3.250
- Bij het behalen van certificaten ontvang je direct salarisverhoging.
- Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroei.
- De ruimte om je verder te specialiseren in jouw interesses.
- Lease-plan voor een mooie fiets.
- Een eigen, persoonlijke pensioenpot.
- Ruim aantal vrijblijvende personeelsuitjes.