werken bij Gold


Sinds 2004 richten wij ons volledig op systeem- netwerk, en applicatiebeheer voor het MKB. Bij klanten met 5 tot 200 werkplekken in de regio zijn wij de spin in het ICT web.

Onze basis is in Nieuwegein. Om klanten echt goed te kunnen ondersteunen bij hun werk hebben wij een eigen skilled-servicedesk; Gold Support. Hier vandaan ondersteunen wij eindgebruikers, de systeembeheerder van de klant, maar beheren en monitoren wij ook server- en netwerkomgevingen. We maken niet alleen een melding aan, maar helpen de klant direct. Als team staan we voor onze klanten en doen we wat we beloven.

systeem- en netwerkbeheerder

Functieomschrijving

Voor uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een ervaren systeem-  en netwerkbeheerder. Voor klanten in midden Nederland voer je zelfstandig beheer en onderhoud uit, (netwerk) migraties en adviseer je op ICT gebied. Daarnaast kan je –afhankelijk van je persoonlijke wensen– worden ingezet binnen grote ICT projecten.

Als jij onze nieuwe collega wordt, zal je je in hoofdlijnen bezig houden met het:

  • inrichten en onderhouden van Office365, Microsoft Azure en Windows Server omgevingen;
  • installeren en configureren van omgevingen, netwerk- of firewalloplossingen;
  • beheren van werkplekken en randapparatuur;
  • zelfstandig uitvoeren van projecten;
  • overdragen van kennis aan collega´s;
  • maken van jaarplannen, ontwerpen en calculaties;
  • zijn van de persoon waar je collega’s op terug kunnen vallen qua kennis en ondersteuning;
  • jezelf verder ontwikkelen.

Functie-eisen

Om dit goed te kunnen doen heb je minimaal:

  • een afgeronde opleiding MBO ICT-4 of vergelijkbaar met HBO werk- en denkniveau niveau;
  • 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • diepgaande kennis en ervaring met (en bij voorkeur gecertificeerd voor):
    • Microsoft Azure Active Directory en Intune
    • Microsoft Office 365
  • Kennis van networking, routers en switches;
  • representatief, sociaal en communicatief vaardig;
  • betrouwbaar

Wat bieden wij

Naast 10 ontzettend leuke collega´s, leuke klanten en uitdagende projecten bieden wij jou:

  • een marktconform salaris (ICK-CAO Systeembeheerder)
  • en 8% vakantiegeld;
  • een resultaatgerichte bonusregeling;
  • studie- en doorgroeimogelijkheden;
  • 24 vakantiedagen per jaar;
  • een uitstekende pensioenregeling;
  • reiskostenvergoeding of auto van de zaak;
  • eigen verantwoordelijkheid en vrijheid;

Spreekt de functie je aan en voldoe je aan de eisen stuur dan je CV en motivatie naar pieter@goldict.nl.

*beste recruiter, als we je nodig hebben, weten wij jou te vinden.

Junior systeem- en netwerkbeheerder

Functieomschrijving

Voor uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een junior systeem-  en netwerkbeheerder. Voor klanten in midden Nederland voer je beheer en onderhoud uit, ondersteun je bij (netwerk) migraties en adviseer je op ICT gebied.

Als jij onze nieuwe collega wordt, zal je je in hoofdlijnen bezig houden met het:

  • onderhouden van Office365, Microsoft Azure en Windows Server omgevingen;
  • installeren en configureren van omgevingen, netwerken of firewalloplossingen;
  • installeren en beheren van werkplekken en randapparatuur;
  • jezelf verder ontwikkelen.

Functie-eisen

Om dit goed te kunnen doen heb je minimaal:

  • een afgeronde opleiding MBO ICT-4 met HBO werk- en denkniveau niveau;
  • 3 jaar werkervaring;
  • kennis en ervaring met (en bij voorkeur gecertificeerd voor):
    • Microsoft Azure Active Directory en Intune
    • Microsoft Office 365
    • Microsoft Windows en Microsoft Office
  • Kennis van networking, routers en switches;
  • representatief, sociaal en communicatief vaardig;
  • betrouwbaar

Wat bieden wij

Naast 10 ontzettend leuke collega´s, leuke klanten en uitdagende projecten bieden wij jou:

  • een marktconform salaris (ICK-CAO Systeembeheerder)
  • en 8% vakantiegeld;
  • een resultaatgerichte bonusregeling;
  • studie- en doorgroeimogelijkheden;
  • 24 vakantiedagen per jaar;
  • een uitstekende pensioenregeling;
  • reiskostenvergoeding of auto van de zaak;
  • eigen verantwoordelijkheid en vrijheid;

Spreekt de functie je aan en voldoe je aan de eisen stuur dan je CV en motivatie naar pieter@goldict.nl.

*beste recruiter, als we je nodig hebben, weten wij jou te vinden.

vacature OfficeManager (32-40 uur)

Voor uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een ervaren administratieve ondersteuning. Doordat je verantwoordelijk bent voor de financiële administratie, planning en in- en verkoopadministratie, ben je de spil in ons bedrijf. Verder plan je de allerleukste bedrijfsuitjes en vergeet je geen bloemetje of taart te sturen naar de collega of klant die dat in jouw ogen verdient.
Als jij onze nieuwe collega wordt, zal je je in hoofdlijnen bezig houden met het:

  • zelfstandig voeren van de administratie
  • planning en roosteren van medewerkers
  • maken en verwerken van inkoopopdrachten, verkoopoffertes en opdrachten
  • bijhouden van de organisatie- en personeelsadministratie
  • zijn van de persoon waar je collega’s op terug kunnen vallen qua ondersteuning;
  • jezelf verder ontwikkelen.

Functie-eisen

Om dit goed te kunnen doen heb je minimaal:

  • een afgeronde MBO opleiding met HBO werk- en denkniveau;
  • 5 jaar werkervaring;
  • representatief, sociaal en communicatief vaardig;
  • betrouwbaar en flexibel

Wat bieden wij

Naast 10 ontzettend leuke collega´s, leuke klanten en uitdaging bieden wij jou:

  • een marktconform salaris (ICK-CAO  Medewerker boekhouding € 2.000 – € 2.650)
  • 8% vakantiegeld;
  • een resultaatgerichte bonusregeling;
  • studie- en doorgroeimogelijkheden;
  • 24 vakantiedagen per jaar;
  • een uitstekende pensioenregeling;
  • reiskostenvergoeding;
  • eigen verantwoordelijkheid en vrijheid;

Is er een functie die je aanspreekt, stuur dan je CV naar pieter@goldict.nl.

*beste recruiter, als we je nodig hebben, weten wij jou te vinden.

vacature eindstage, functioneel beheer

Zit je in het laatste jaar van je opleiding MBO ICT niveau 4 en zoek je een leuke plek voor jouw eindstage, lees dan veder!

Wij zoeken een enthousiaste collega, die na zijn eindstage eventueel wil blijven. Vanaf onze locatie in Nieuwegein ben je de steun en toeverlaat van onze klanten. Jij kent hun organisatie, beheert autorisaties en ondersteunt de klant en zijn eindgebruikers. Na een AFAS Profit trainingstraject zorgen we dat je ook in AFAS wijzigingsverzoeken uit kan voeren, maak je optimalisatie voorstellen om de klant en zijn eindgebruikers te ontzorgen en voer je deze uit. Naast deze werkzaamheden in Nieuwegein, ben je inzetbaar bij klanten in de regio waar je functioneel beheer uitvoert, migraties of upgrades begeleid. Samen met je collega’s en de klant maak je een functioneel ontwerp en je implementeert deze. Je bent enthousiast om onze klanten te ondersteunen en brengt je enthousiasme op hen over. Doordat je analytisch en nauwkeurig bent, overzie je de vraag van de klant en kan je jouw adviezen goed overbrengen. Jij maakt het vertrouwen waar wat onze klanten in ons stellen!

Menu